sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Versuri parfumate cu iubire.


E ceata, si aerul greu mi-apasa genele.
Ma strange intr-o' cumplita imbratisare.
De parca nu ar vrea sa se duca de langa mine.
Ma imbata cu somn,lene, si plictiseala.

Te astept cu nerabdare.
Si mai repede ca nici cand, te-aud.
In castelul vestejit de vreme,
Batut de ploi,soare si vant.
Te-aud coborand, pe scarile cioplite, 
De pasii altori trecatori.
Deschzi usa grea, ce parca nu ar vrea sa te lase sa iesi.

Te vad!!! cu zambetul  molipsitor te-areti,
Din intunericul rece al castelului.
Cu fericirea intiparita-n fiecare cuvant rostit.
Timpul...? trece mai incet ca niciodata,
Imi aud bataile necontrolate ale inimii,
Imi simt pulsul in gatul parfumat.

Iti dau un pupic, si-o imbratisare,
Ahh cata simplitate,
Dar vai...
Habar nu ai de cand sunt asteptate.








Un comentariu:

  1. salut. Ai lasat linkul blogului tai pe blogul meu cu fotografii, spunand ca vrei sa te alaturi echipei www.fotomuzeu.blogspot.com. Esti acceptat. Lasa-mi pe blogul meu numele tau complet impreuna cu adresa de email pentru a-ti trimite invitatie de a participa pe Foto Muzeu. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere